İlk etapta çözülemeyen çağrıların araştırılması ve iş alanında uzmanlık gereken konularda 2. seviyede çağrıya çözüm sağlayarak, müşteriler tarafından iletilen şikayet ve taleplerin araştırılması ve müşteriye dönüş süreçleri yönetilerek gereksinimleri çözüme kavuşturmak için konumlandırılmış özel ekip üyelerimizle mennuniyet ve müşteri bağlılığı sağlamak öncelikli odaklarımız arasındadır.
Başlıca BO Hizmetler
Kurum İletişim Yönetimi
Talep ve Şikayet Yönetimi
Satış Sonrası Hizmetler
Seviye Teknik Destek Hizmetleri
Sipariş ve Rezervasyon Hizmetleri
Randevu Bilgilendirme ve Takip Hizmetleri
Sosyal Medya Takip ve Raporlama
Kurulum ve Aktivasyon Takip Hizmetleri