-INBOUND-
Satın alma sürecinde ve sonrasında, müşterilerin marka ile etkileşime geçtiği birçok an bulunuyor. Bu anlarda müşteri memnuniyetini sağlamak ve mutlu müşteriler yaratmak, kuşkusuz başarının temelini oluşturuyor. Bu yüzden müşterilerinizden gelen çağrılara, bir telefon görüşmesi olarak bakmıyor: Onları, müşteri deneyimini kusursuzlaştırmak, müşterilerin duygularına dokunmak ve gelir artışı sağlamak için birer fırsat olarak görüyoruz.
Her çağrıyı yeni bir müşteri adayı olarak değerlendiriyoruz
-OUTBOUND-
Fırsatları keşfetmek ve bu fırsatları gelire dönüştürmek, yeni müşteriler kazandırmak, mevcut müşterilerinizi korumak ve onlarla olan iletişiminizi daha da geliştirmek, en büyük motivasyonumuz.
Başlıca İnb. Hizmetler;
Müşteri danışma ve Abone Bilgi Süreçleri
Fatura Bilgi Süreç Yönetimi
Teknik Süreç Yönetimi
Şikayet yönetimi
Sipariş yönetimi
Abonelik İşlemleri ve İşlem Takip Süreçleri
Randevu Hizmetleri
Sadakat sistemleri Yönetimi
VIP hizmetler
Bilgi güncelleme
Başlıca OB Hizmetler;
Anket Arama Hizmetleri
AR-GE Anket Arama Hizmetleri
Kampanya Bilgilendirme Arama Hizmetleri
Wellcome (Hoş Geldiniz) Arama Hizmetleri
Telemarketing Hizmetleri
Telesatış Hizmetleri
Cross-Sell (Çapraz Satış) ve Up-Sell (Üst Satış)
Churn ( Müşteri Kazanım / Elde Tutma ) Hizmetleri
Sipariş İkna Arama Hizmetleri
Tahsilat (Collection) Hizmetleri
Müşteri Memnuniyet Ölçüm (NPS) Hizmetleri
Kurulum ve Aktivasyon Hizmetleri
Teknoloji ve Yardım Masası Hizmetleri
IVR/IVN (Sesli Yanıt Sistemleri) Hizmetleri