Aboneliğini iptal eden veya sözleşmesi biten müşterilerinizi arayarak, geri kazanımlarını sağlıyoruz. Böylece mevcut m&u
DevamıAR-GE ve Memnuniyet Anketleri: İnovasyon ve Müşteri Geri Bildirimlerini Değerlendirme Araçları AR-GE ve memnuniyet anket
Devamı-INBOUND- Satın alma sürecinde ve sonrasında, müşterilerin marka ile etkileşime geçtiği birçok an bulunuyor.
Devamıİlk etapta çözülemeyen çağrıların araştırılması ve iş alanında uzmanlık gereken konularda 2. seviyede
DevamıMüşterilerinize, konusunda uzman müşteri hizmet yetkililerimiz ile 7 gün 24 saat, talep ve önerilerini karşılıyor,
DevamıYeni ürün ve hizmetleriniz hakkında müşterilerinizi bilgilendiriyor ve telefonda satışını gerçekleştiriyoruz. Siz
DevamıHer seviyede alacaklarınızın takibi ve tahsilatı için etkin çağrı merkezi çözümleri sunuyoruz. İstihbara
Devamı